Menu
*
Laurens

Contact

Voor meer informatie en advies kunt u bellen naar (010) 332 3000 of stuur een e-mail naar zorgfinanciering@laurens.nl.
 
Volg ons ook op:  

 

Veelgestelde vragen

Waarom is BuurtPas voor mij interessant?
BuurtPas brengt vragers en aanbieders van diensten bij elkaar. De producten en diensten zijn erop gericht dat u zolang mogelijk zelfstandig kunt blijven wonen. Wij informeren u over of bemiddelen u naar de organisatie, die de gevraagde dienstverlening kan leveren. Dat scheelt u enorm veel tijd én u kunt er zeker van zijn dat de door ons gecontracteerde bedrijven een goede kwaliteit leveren. Wij selecteren onze dienstenleveranciers zorgvuldig op ervaring en kwaliteit. Wel zo’n prettig idee!

Hoe kan ik lid worden?
Klik op deze website in het bovenstaande menu op Lid worden en vul het formulier in. U krijgt uw BuurtPas binnen 2 weken toegestuurd of bel naar (010) 332 3000.

Is BuurtPas voor iedereen toegankelijk?
BuurtPas biedt dienstverlening voor elke particulier. Of u nu gebruik wilt maken van gemaksdiensten, om meer vrije tijd over te houden voor uzelf of uw gezin, of dat u behoefte heeft aan meer ondersteuning en veiligheid, zodat u zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunt blijven wonen. Met BuurtPas ligt dat allemaal binnen handbereik. Het lidmaatschap geldt voor alle gezinsleden die op hetzelfde adres wonen. Kijk voor een compleet overzicht aan diensten in het menu hierboven op ‘Dienstenoverzicht’.

Wat voor soort diensten biedt BuurtPas?
BuurtPas richt zich op diensten in en om het huis, die gerelateerd zijn aan zorg, welzijn en wonen met als doel het leefcomfort van onze leden te verhogen zodat zij zo lang mogelijk zelfstandig in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven wonen.

Wat zijn de kosten van de verschillende diensten?
Onze medewerkers van BuurtPas kunnen u informeren over de prijzen van de diverse dienstenleveranciers. Alle diensten en producten zijn ook op deze website te vinden.

Ben ik met BuurtPas voordeliger uit?
BuurtPas heeft zich als doel gesteld de door u gewenste diensten aan te bieden, waarbij u zoveel mogelijk in aanmerking komt voor interessante kortingen en/of aanbiedingen. U heeft uw lidmaatschap vaak snel terugverdiend!

Betaal ik een dienstenleverancier rechtstreeks of via Buurtpas?
Zodra u gebruik wenst te maken van een bepaalde dienst, dan betaalt u de rekening direct aan het desbetreffende bedrijf. De financiële afhandeling verloopt dus niet via BuurtPas.

Kan ik altijd een beroep op jullie doen?
Als u vragen heeft of zich aan wilt melden voor een bepaalde dienst of cursus, dan verzoeken wij u vriendelijk om tijdens kantoortijden te bellen. Via ons telefoonnummer (010) 332 3000 of ons e-mail adres zorgfinanciering@laurens.nl kunt u ons bereiken.

Welke regio bestrijkt BuurtPas?
BuurtPas is bedoeld voor alle inwoners uit Rotterdam, Capelle a/d IJssel, Barendrecht en Lansingerland.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
U kunt het lidmaatschap uitsluitend schriftelijk, per brief of e-mail, opzeggen vóór 1 november van het lopende kalenderjaar.  Stuur een e-mail naar zorgfinanciering@laurens.nl of  stuur uw brief naar:

Laurens Klantbeheer o.v.v. BuurtPas
Mathenesserlaan 500
3023 HL Rotterdam

Meer informatie? Klik hier voor de Algemene Voorwaarden.


Ik ben mijn BuurtPas kwijt, wat moet ik doen?
Bel naar (010) 332 3000 of stuur een e-mail naar zorgfinanciering@laurens.nl. Wij zorgen ervoor dat u snel weer een nieuwe pas in huis heeft.

Staat uw vraag hier niet bij?
Meer informatie is te vinden in onze Algemene Voorwaarden maar uiteraard kunt u ons ook telefonisch via (010) 332 3000 of via email zorgfinanciering@laurens.nl bereiken.